in

“უცნაურია არა?” Scion-ის ახალი ავტომობილები და კამპანია

“Toyota Motor Corporation”-მა ნიუ-იორკის ავტოსალონში თავისი ერთ-ერთი ბრენდის “Scion”-ის ახალი სედანის “iA” და ჰეჩბექის “iM”  პრეზენტაცია განახორციელა.

პრეზენტაციასთან ერთად “Scion”-მა სარეკლამო რგოლების სერია წარმოადგინა, რომლებშიც ამერიკელი მსახიობები ჯეიმს ფრანკო, ჯალილ უვატი და გასაბერი სათამაშო ჩართო.

კამპანია “Weird, Right?” (უცნაურია არა?!) თავის სახელწოდებას სრულიად ამართლებს. ვიდეოში უცნაური მოგზაურობაა აღწერილი, რომელსაც უცნაური კომენტარები ახლავს.

„ტვისტი“  – რა სარგებლობას მოუტანს მომხარებლებს  „სილქნეტისა“ და „ ჯეოსელის“   ერთობლივი პროექტი?!

ინტერვიუ pr-სა და მარკეტინგის ჰოლანდიელ ექსპერტებთან, სანდერს შხუვერთან და კლარენს ვან დერ პუტთან