ფულადი გზავნილების გლობალურმა სერვისმა Western Union ლოგოტიპი შეცვალა. კომპანიამ შეინარჩუნა ტრადიციული ფერები, თუმცა ყვითელი და შავი ნაკლებად ინტენსიური გახდა. ახალი ლოგო უფრო მსუბუქი, სტილი კი ლაკონურია. კომპანიამ სარეკლამო ვიდეორგოლებიც გამოუშვა.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=rppB_uFEE3A
Western Union-ის გლობალური ქსელი მსოფლიოს გარშემო 550 000 მომსახურების ობიექტს ითვლის. კომპანიას ქსელი 200 ქვეყანაში აქვს გახსნილი. მხოლოდ 2018 წელს, კომპანიამ 300 მლრდ დოლარი გადარიცხა.