in

ნიკ ოფერმანი Bosch-ის ახალ კამპანიაში — “What Hard Workers Deserve”

Bosch თავისი ახალი კამპანიით გვიჩვენებს, როგორ შეუძლიათ ხელოსნებსა და მუშებს მისი ელექტრული ხელსაწყოების გამოყენება — ყველაზე ექსტრემალურ პირობებშიც კი. ნიკ ოფერმანის მონაწილეობით, “What Hard Workers Deserve” ცდილობს, თავისი ელექტრონული ხელსაწყოების ხაზის პოპულარიზაციას შეუწყოს ხელი.

შვიდი ვიდეორგოლი ფოკუსირებულია სამშენებლო მუშაკებსა და მოვაჭრეების შრომისმოყვარეობაზე, ასევე Bosch-ის ელექტრული ხელსაწყოების გამოცდაზე ყველაზე სახიფათო სიტუაციებში — მათ შორის ცათამბჯენებზე. „სიუჟეტის ცენტრში, რამდენიმე ექსტრემალური სცენარით, მუშას ვაყენებთ, რადგან ისინი ყოველდღიურად ასრულებენ თავიანთ მოვალეობას… მიუხედავად გარემოებებისა“, — ამბობს შენონ ბლეკლი, Bosch-ის ვიცე-პრეზიდენტი, ბრენდის მარკეტინგისა და ციფრულ განყოფილებაში.

„ჩვენმა R&D გუნდებმა წარმატებით შეაერთეს ერგონომიული დიზაინი მძლავრ ინსტრუმენტებთან, რათა მაქსიმალურად გაზარდონ პროდუქტიულობა, დააწესეს ინდუსტრიის სტანდარტი, მუშათა საჭიროებების პრიორიტეტებისა და სამუშაოზე დროის დაზოგვის გზით“, — აღნიშნა ფილიპ გოსაუმ, Bosch-ის პროდუქტის განვითარების დირექტორმა.

გამწვანების მნიშვნელობა გარემოსა და ჩვენი კეთილდღეობისთვის

რა ხდება, როცა Apple საყვარელი ადგილის გადაღებას გთხოვთ?