WhatsApp-ზე მალე Facebook საყიდლების კალათას (Shopping Cart) დაამატებს. საყიდლების კალათის არსებობა მიზნად ისახავს, რომ მომხმარებელმა უფრო ადვილად შეიძინოს სასურველი ნივთი. ბიზნესმენები და ვაჭრები კი თვალს ადევნებენ, ძირითადად რა პროდუქციაზეა მოთხოვნა.
WhatsApp– ზე მომხმარებლები ნახავენ ნივთების კალათაში დამატების ნიშანს. დასრულების შემდეგ კი შეეძლებათ შეკვეთის მოთხოვნა და გაგზავნა.
ბოლო თვეების განმავლობაში, WhatsApp-მა დაამატა მთელი რიგი ფუნქციები. მათ შორის, QR კოდები და ჩათებში კატალოგის ბმულების გაზიარების შესაძლებლობა. პლატფორმა ასევე სავაჭრო ობიექტებს “უფასო მეხსიერებას” სთავაზობს.
WhatsApp- ისთვის სხვადასხვა კომერციასთან წარმატებით მოლაპარაკება მნიშვნელოვანია. გიგანტური მასშტაბის მიუხედავად, ამჟამად კომპანიაში თითქმის არ არის დიდი შემოსავალი. შეტყობინებების აპლიკაცია მომხმარებლებისთვის უფასოდ არის ხელმისაწვდომი და ასევე, არ იყენებს რეკლამებს.