in

WHERE NEXT – ანი პირველი შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის Glenfiddich-ის კამპანიის მონაწილე

რა გამოწვევების წინაშე აღმოჩნდა ღონისძიებების ორგანიზების ინდუსტრია, რა გზები არსებობს ახალ რეალობაში შექმნილი სირთულეების დასაძლევად და რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ამ სფეროში წარმატებას მიაღწიო – რჩევები პროფესიონალისგან.

ანი პირველი საუბრობს მის წარმატებაზე, ამ გზის განვითარების უწყვეტ პროცესზე და მისი მოტივაციის ყველაზე მნიშვნელოვან ორ კომპონენტზე: გუნდზე – რომელთან ერთადაც იქმნება პროექტები და სურვილზე – დადებითი განწყობა შეუქმნას ადამიანებს.

Glenfiddich-ის კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა სხვების შთაგონება, კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და იმ გამოწვევების მიღებაა, რაც მათ მუდმივ განვითარებას შეუწყობს ხელს.

ეს არის ბიძგი ყველასთვის, რომ ყოველთვის ვკითხოთ საკუთარ თავს – Where Next?

საქართველოში, შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის ბრენდი Glenfiddich წარმოგიდგენთ ინტერვიუების სერიას, რომელიც გააერთიანებს პროფესიონალებს სხვადასხვა სფეროდან.

ბრენდ Glenfiddich-ის გლობალურ კამპანიას WHERE NEXT საქართველოში სააგენტო SYMMETRADIGITAL მართავს.

[პარტნიორის კონტენტი]

ნაოჭებიანი ნესვი, როგორც მოწიფული და გამოცდილი ადამიანის მეტაფორა – იგავი

ნახეთ: როგორ იღებს უბრალო მინა ბუნებრივი ქვის ვიზუალს?