რა გამოწვევების წინაშე აღმოჩნდა ღონისძიებების ორგანიზების ინდუსტრია, რა გზები არსებობს ახალ რეალობაში შექმნილი სირთულეების დასაძლევად და რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ამ სფეროში წარმატებას მიაღწიო – რჩევები პროფესიონალისგან.
ანი პირველი საუბრობს მის წარმატებაზე, ამ გზის განვითარების უწყვეტ პროცესზე და მისი მოტივაციის ყველაზე მნიშვნელოვან ორ კომპონენტზე: გუნდზე – რომელთან ერთადაც იქმნება პროექტები და სურვილზე – დადებითი განწყობა შეუქმნას ადამიანებს.
Glenfiddich-ის კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა სხვების შთაგონება, კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და იმ გამოწვევების მიღებაა, რაც მათ მუდმივ განვითარებას შეუწყობს ხელს.
ეს არის ბიძგი ყველასთვის, რომ ყოველთვის ვკითხოთ საკუთარ თავს – Where Next?
საქართველოში, შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის ბრენდი Glenfiddich წარმოგიდგენთ ინტერვიუების სერიას, რომელიც გააერთიანებს პროფესიონალებს სხვადასხვა სფეროდან.
ბრენდ Glenfiddich-ის გლობალურ კამპანიას WHERE NEXT საქართველოში სააგენტო SYMMETRADIGITAL მართავს.
[პარტნიორის კონტენტი]