The White Lotus-ის შემდეგ, ვალტონ გოგინსი Walmart-ის რეკლამაში გამოჩნდა, რათა აუდიტორიის შეხედულებები შეცვალოს ბრენდის შესახებ. ამგვარად, Who’s track Who Are You? ბრენდის განახლებას ეძღვნება, რაშიც ბრენდინგი, განახლებული ლოგო, შრიფტი და ფერთა პალიტრა მოიაზრება. ახლა კი შეხედულებების განახლების დროც დადგა… სწორედ ამიტომ ხვდება გოგინსი „თეთრი ლოტუსიდან“ ჯერ საუნაში, შემდეგ კი ტყეში დათვზე სანადიროდ. ასე ვიგებთ, რომ Walmart-ს ნებისმიერი სიტუაციისთვის აქვს საჭირო პროდუქტი, მაგრამ Who knew?!
Walmart-ის კამპანიაზე Publicis Groupe-ის სააგენტომ იმუშავა.