in

რა ხდება, როცა ფილმებს ჭარბად უყურებთ? — Netflix-ის კამპანია

BOG
BOG

ნეტფლიქსზე შესვლისას Who’s Watching-ის ფრაზა, ალბათ, ყველას წაგვიკითხავს… ერთი შეხედვით კი ჩვეულებრივი კითხვაა, მაგრამ ბრენდის ახალ რეკლამაში მეტად ეგზისტენციალური ხდება. Netflix იდენტობის კრიზისის სახალისო ნაწილზე საუბრობს — აქ ნორმას გვაცნობენ, ქალს, რომელიც თავისი ვინაობის გარკვევას ცდილობს. მრავალ განსხვავებულ პიროვნებას გვაჩვენებენ, რომელთაგანაც თითოეული უდავოდ მოგაგონებთ ნორმას საყვარელ შოუებს, იქნება ეს Emily in Paris თუ Stranger Things. აქ არც Black Mirror-ის გულშემატკივრებს გაუჭირდებათ ნაცნობი პერსონაჟის ამოცნობა…

ბევრი რომ არ გავაგრძელოთ, Netflix ამ კამპანიით საყვარელი სატელევიზიო შოუების ჭარბად ყურების სახალისო მოსაზრებას ეხმიანება. კამპანიაზე კი David Madrid-ის სარეკლამო სააგენტომ იმუშავა:

Tesla-ს ჰუმანოიდმა რობოტმა მაისურის დაკეცვა ისწავლა

როგორ იქცა ბურგერი სიმფონიური ორკესტრის ნაწილად?