in

30 ლარის ეკონომიით მიღებული Wilder-ის Fail-ი

ნებისმიერი ახალი პროდუქტის თუ სერვისის ბრენდინგის პროცესში, მნიშვნელოვანი ეტაპია შესაბამისი დომენის შემოწმება.(ვებგვერდის მისამართი) შენი ბრენდის შესაბამის ვებმისამართზე შენ თუ არა მინიმუმ კონკურენტის პროდუქტი არ უნდა ჩანდეს.

განვიხილოთ ერთი საინტერესო შემთხვევა,რომელიც ჩვენმა მკითხველმა აღმოაჩინა და მოგვაწოდა:

ალბათ ყველასთვის ცნობილია ლუდსახარში ზედაზნის მიერ წარმოებული პირველი ქართული ენერკეტიკული სასმელი Wilder .

საწყის ეტაპზე შეიძლება მათ დომეინი შეამოწმეს, მაგრამ არ დაჯავშნეს და არ იყიდეს. (30 ლარის ეკონომია) დღეს კი თუ ესტუმრებით ვებგვერდს    www.wilder.ge   შემდეგი სურათი დაგხვდებათ.

 

wilder.ge

 

 

ბიჰანს თბილისი

Behance Portfolio Review Tbilisi-ს გამარჯვებულები და ნამუშევრები!

ოთო ფერაძე

ინტერვიუ ოთო ფერაძესთან