7
Sep
2012

უილიამ ბერნბახი; კლოდ ჰოპკინსი – ცნობილი გამონათქვამები

7 Sep 2012



უილიამ ბერნბახი – ლეგენდარული ფიგურა ამერიკის ისტორიაში.  DDB (Doyle Dane Bernbach)-ის ერთ-ერთი დამაარსებელი და  XX საუკუნის ყველაზე წარმატებული სარეკლამო კამპანიის «Think Small» -ის ავტორი.

  ბერნბახის თანახმად, რეკლამა მათემატიკური ფორმულა არაა, რეკლამის  მეტი წილი ინტუიციაზე დაფუძნებული უნდა იყოს, ვიდრე გათვლებზე.

„რეკლამა ზუსტი მეცნიერება არაა, ეს შთაგონებაა- შთაგონება კი ხელოვნება“

„ გრანდიოზული სარეკლამო კამპანია, მხოლოდ დააჩქარებს უხარსხო პროდუქტის კრახს“

„ყველაფერს, რასაც წერთ ფურცელზე, ყოველი სიტყვა, ყოველი სიმბოლო, მხოლოდ იმას გამოხატავს რისი თქმაც გსურთ“

„ ჩვენი საქმეა გავყიდოთ პროდუქტი და არა საკუთარი თავები“

„თუ თქვენს რეკლამას ვერ განასხვავებენ სხვისი რეკლამებისგან – ეს თვითმკვლელობის ტოლფასია“

 

 

აღიარებულმა, გაყიდვების გენიოსმა, კლოდ ჰოპკინსმა ცხოვრების დიდი ნაწილი რეკლამის კეთებას მიუძღვნა. მან, ერთ მთლიან სისტემაში მოიყვანა მთელი თავისი გამოცდილება, რომელიც შემდეგ წიგნად გამოიცა – „ჩემი ცხოვრება რეკლამაში“ და „ სამეცნიერო რეკლამა“.  არავინ უნდა მიუშვათ რეკლამასთან, თუ ამ წიგნს მინიმუმ 7-ჯერ მაინც არ წაიკითხავს – ასე აფასებენ სპეციალისტები ჰოპკინსის ნამუშევრებს.

„ ხშირად, უბრალოდ სათაურის შეცვლა 5-10-ჯერ უფრო ეფექტურს ხდის რეკლამას“

„ ერთი ჭეშმარიტი გამოსავალი –  კითხეთ რჩევა მომხმარებელს. “

„ თქვენ რეკლამას აკეთებთ და გამყიდველი ხართ, ნუ ეძებთ აპლოდისმენტებს“

„ ხალხი ჯამბაზებთან არ ვაჭრობს”

„ რაკლამის აგება, იგივეა რაც ცათამბჯენის აშენება, ყველაფერი ფუნდამენტზეა დამოკიდებული”

„ რეკლამით აღფრთოვანებულ ადამიანს არაფერი აქვს საერთო მყიდველთან“

 



განხილვა

Leave a Reply

Your email address will not be published.