in

Wilson – ბრენდი, რომელიც სპორტული სრულყოფილების სინონიმია

Wilson Sporting Goods Co. საუკუნეზე მეტი ხნის მემკვიდრეობას ფლობს. მოკრძალებული დასაწყისიდან სპორტული აღჭურვილობის გლობალურ ლიდერად ქცევამდე, Wilson-ის ისტორია გახლავთ ინოვაციისა და სპორტული ცხოვრების სტილის ერთგულების მაგალითი. სანამ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ერთად ჩავუღრმავდეთ Wilson-ის მდიდარ ისტორიას, მის დაარსებასა და ძირითად ფაქტორებს, რომლებმაც ხელი შეუწყო მის მდგრად წარმატებას.

Wilson Sporting Goods-ის დაფუძნება XX საუკუნის 10-იან წლებს უკავშირდება, როდესაც ხორცის გადამამუშავებელმა კომპანიამ Ashland Manufacturing Company ცხოველური პროდუქტები, როგორიცაა ჩოგბურთის სიმები და ქირურგიული ნაკერები, სპორტული ნაწარმის შექმნაში გამოიყენა. 1915 წელს თომას ე. უილსონის ხელმძღვანელობით, კომპანიას დაერქვა Thomas E. Wilson & Co., რაც Wilson Sporting Goods Co.-ს დასაწყისი გახდა.

თომას ე. უილსონი ბიზნესის ძლიერი ალღოს მქონე ადამიანი იყო. სწრაფად შეაფასა სპორტული პროდუქტების ბაზრის პოტენციალი. ის ფოკუსირდა პროდუქტების ისეთი ასორტიმენტის განვითარებაზე, რომელიც მიმზიდველი იქნებოდა სპორტსმენებისთვის: ფეხბურთის ბურთები, ჩოგბურთის ჩოგნები და ბეისბოლის ხელთათმანები. ხედვამ და ხარისხისადმი ერთგულებამ Wilson-ის აღმოცენებას ჩაუყარა საფუძველი სპორტის ინდუსტრიაში.

1920-იან წლებში Wilson-მა სპორტული აღჭურვილობის ინდუსტრიაში სიახლეების შემოტანა აქტიურად დაიწყო. ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მოვლენა Wilson-ის ფეხბურთის ბურთის გამოშვება იყო, 1925 წელს. მაღალი ხარისხის, გამძლე ბურთების წარმოებისადმი ერთგულებამ კომპანიას სწრაფად მოაპოვებინა აღიარება კოლეჯებსა და პროფესიულ ლიგებში.

კიდევ ერთი აღსანიშნავი ინოვაცია გახლდათ Ray Schalk Catcher’s Mitt – ხელთათმანი, რომელმაც რევოლუცია შემოიტანა ბეისბოლის თამაშში. Wilson-ის სწრაფვას თანამედროვე სპორტული საქონლის განვითარების მიმართ მხარს უჭერდა კვლევა და სპორტსმენების უკუკავშირი. ეს ბრენდს კონკურენტულ სპორტულ ბაზარზე პოზიციების გამყარებაში დაეხმარა. ამ პერიოდში ბრენდმა ჩოგბურთისა და გოლფის მიმართულებითაც გამოუშვა პროდუქტები.

Wilson-ის ზრდა გაგრძელდა 1930-იან წლებსა და მეოცე საუკუნის შუა პერიოდშიც. ამას საფუძვლად ედო სპორტსმენების საჭიროებების ღრმა გაცნობიერება და მუდმივი სწრაფვა ინოვაციისკენ. 1931 წელს, Wilson-მა გამოუშვა თავისი ცნობილი ჩოგბურთის ჩოგანი, რომელმაც ახალი სტანდარტები შემოიტანა ჩოგნის დიზაინში და სწრაფად იქცა მოთამაშეების საყვარელ აქსესუარად.

მეოცე საუკუნის მეორე ნახევარში Wilson განაგრძობდა ზრდას როგორც ქვეყნის შიგნით, ისე საერთაშორისო მასშტაბით. კომპანიამ დაამყარა პარტნიორობა მთავარ სპორტულ ორგანიზაციებთან, მათ შორის NFL, NBA და NCAA-თან. ამან არა მხოლოდ გაზარდა Wilson-ის ხილვადობა, არამედ ბრენდი სპორტული შეჯიბრებების უმაღლეს ლიგებთან დააკავშირა.

Wilson-ის ასოცირებამ ჩოგბურთის ლეგენდებთან, როგორებიც არიან პიტ სამპრასი, როჯერ ფედერერი და სერენა უილიამსი, კიდევ უფრო განამტკიცა მისი რეპუტაცია. Wilson Sporting Goods-ის მემკვიდრეობა არა მხოლოდ მისი პროდუქტების ხარისხიდან მომდინარეობს, არამედ მის ერთგულებითა და სწრაფვით იყოს სპორტსმენების უცვლელი აქსესუარი შეჯიბრის ყველა დონეზე.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

ბრენდინგი, რომელიც სუსტი გულის მქონე ადამიანებმა არ უნდა ნახონ

ცხელი ყავის წასაღებად გადამუშავებადი სათავსოს დიზაინი შეიქმნა