in ,

Windfor’s-ს ახალი ლოგო და ვიზუალური სტილი აქვს

„წელს, სააგენტო Windfor’s 15 წლის გახდა. ამ თარიღთან დაკავშირებით გვაქვს სიახლეები: შევცვალეთ ლოგო და ვიზუალური სტილი. როგორ აისახება ეს სააგენტოს ცხოვრებაში და რა მიმართულებით იქნება ცვლილებები, უახლოეს მომავალში შეიტყობთ“, – ამბობს Windfor’s-ის კრეატიული დირექტორი ბექა მეფარიშვილი.

„ვინდფორსის“ ახალი ვიზუალური სტილის ინსპირაცია ქარი და ქარის მოძრაობა იყო.

„მისი დაწერა კლავიატურითაც შეიძლება – \\’ . ახალ ვიზუალში უცვლელი დარჩა აპოსტროფი, რომელიც ჩვენი სააგენტოს იდენტობის ნაწილია.

ახალი ვიზუალური იდენტობის აღსანიშნავად, სააგენტომ სპეციალური ანიმაციაც შექმნა.

 

ახალ ლოგოსა და ვიზუალურ იდენტობაზე თავად „ვინდფორსის“ გუნდმა იმუშავა.

„განსაკუთრებული მადლობა მინდა ვუთხრა ირაკლი ზურაბიშვილსა და ვანო საღინაშვილს“

თუმცა, Windfor’s-ის ცხოვრებაში ეს ერთადერთი სიახლე არ არის. უფრო კონკრეტულად კი, სააგენტო საერთაშორისო ასპარეზზე გეგმავს გასვლას. კონკრეტულად რა სიახლეები აქვთ, ამას „მარკეტერის“ მკითხველი უახლოეს მომავალში შეიტყობს.

რა გვასწავლა 2019-მა წელმა? – “რედბერის” #აზრები

8 რჩევა, რომ 2020 წლიდან, საკუთარი თავის მიმართ უფრო კეთილი გახდე