აზიაში მცხოვრები ადამიანები რეკლამას სულ სხვა თვალით აღიქვამენ და არის შემთხვევები როდესაც ევროპელი ან ამერიკელი მომხმარებლისთვის დამზადებული ვიდეოს შინაარსს ვერ წვდებიან. ეს იმიტომ არ ხდება რომ აზიაში გაუნათლებელი ხალხი ცხოვრობს, ყველაფერი უბრალოდ კულტურის ბრალია, აზიას, ევროპას, ამერიკას ყველას თავისი ღირებულებები გააჩნია და რეკლამაც შესაბამისად მომხმარებლის კულტურაზე და ღირებულებებზე უნდა იყოს მორგებული. (რაც ხშირად პრობლემაა საქართველოში).
წარმოგიდგენთ რეკლამების სერიას “Windows 8 Training Camp”. ეს რეკლამები YouTube-ზე სულ ახლახანს გამოჩნდა, კომპანიაში გადაწყვიტეს, რომ აზრი არ აქვს რომელი ქვეყნისთვის იქნება რეკლამა დამზადებული, მათი აზრით მომხმარებელმა ყველაფერი უნდა იხილოს.