„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უმსხვილესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.
მომხმარებელს, რომელიც კამპანიის პერიოდში (6 ივლისიდან 19 ივლისის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურის“ გამოძახებისას საქართველოს ბანკის PLUS ბარათით მინიმუმ 50 ლარის პროდუქციას შეიძენს, მიიღებს შანსს, მოიგოს სასტუმრო „პარაგრაფის“ 2-დღიანი საგზური, 2 პერსონაზე (დილის საუზმით).
კამპანიის ფარგლებში გამოვლინდება ის სამი გამარჯვებული, რომლებმაც საქართველოს ბანკის PLUS ბარათით ყველაზე მეტი (მინიმუმ 50 ლარის) შეკვეთა განახორციელეს „კარფურიდან“, Wolt-ის აპლიკაციის გამოყენებით.
„კარფური“ მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ონლაინ შოპინგის შესაძლებლობით. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.
[R]