in

Apple-ის ვიდეორგოლი ადამიანურ კრეატიულობას აღიარებს

Apple-ის საკამათო კამპანიის შემდეგ, რომელიც თითქოს ადამიანის კრეატიულობას ტექნოლოგიური წინსვლით ამცირებდა, ტექნიკური გიგანტი უფრო პოზიტიურ მიდგომას ირჩევს. M4-ით აღჭურვილი iPad Pro-ზე ორიენტირებული, ვიზუალურად შთამბეჭდავი ვიდეორგოლი სამ განსხვავებულ ანიმაციურ გარემოს აერთიანებს — თითოეული მათგანი სხვადასხვა მხატვარმა iPad Pro-სა და Apple Pencil Pro-ის გამოყენებით შექმნა.

BOG

Laap studio საერთაშორისო ფოტოპროექტს იწყებს: საერთაშორისო ტალანტების თანამშრომლობა ქართულ კომპანიებთან

წარმატებული ექსპერიმენტი, ანუ პირველი ჯინგლი ისტორიაში