in

„ბიზნესი ყველას საქმეა“ — Wall Street Journal-ის კამპანია

BOG
BOG

Wall Street Journal მსოფლიოში ცნობილი გამოცემაა, რომელიც ბიზნესთან და ეკონომიკასთან დაკავშირებულ სიახლეებზე წერს. მართალია, ეს თემები ძირითადად სფეროს წარმომადგენლებს აინტერესებთ, მაგრამ ახალი კამპანია ამ მოცემულობას სხვა თვალით გვანახებს.

კამპანია OOH რეკლამებს მოიცავს და ასახავს, როგორ მოქმედებს ბიზნესთან დაკავშირებული საკითხები თითოეულ ჩვენგანზე; დაწყებული ელექტრო მანქანებით, დასრულებული საწვავის ფასითა და საკვებით. ამგვარად, WSJ ობიექტური რეპორტიორის როლს ითავსებს, რომელიც თვალს ადევნებს მსოფლიო ტენდენციებს და მნიშვნელოვან სიახლეებს აზიარებს ბიზნესის მიმართულებით.

რატომ განვიცდით „გადაწვას“?

როგორ გავავარჯიშოთ ემოციური ინტელექტი