in

წვერია თუ ვარცხნილობა? – ორიგინალური სარეკლამო კამპანია მამაკაცებისთვის 

მხოლოდ თმისა და ვარცხნილობის მოვლა მამაკაცის ვიზუალისთვის საკმარისი სულაც არ არის არის, მნიშვნელოვანია წვერიც. ისევე როგორც თმას სჭირდება სპეციალური მოვლის საშუალებების შერჩევა და გულდასმით ზრუნვა, ანალოგიურად წვერსაც, იმისთვის, რომ საერთო ჯამში, ვიზუალი სასურველ შედეგს აკმაყოფილებდეს. კომპანია The Mandevu BeardCare-მა, რომელიც სწორედ მსგავსი მოვლის საშუალების წარმოებით არის დაკავებული, მომხმარებელს ძალიან ორიგინალური სარეკლამო პრინტ კამპანია შესთავაზა. პოსტერების შექმნაზე სააგენტო Y&R-მა იზრუნა და საკმაოდ ორიგინალურად შეძლო კამპანიის იდეის განხორციელება.

 

საბაუნის ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა ამერიკული MBA პროგრამის ანალოგია

ფეხბურთელი კემ ნიუტონი Under Armour-ის ვიდეორგოლის რეჟისორი გახდა