სააგენტო “Leo Burnett Sidney”-მ ნატურალური პროდუქტის და ბუნების დაცვის ქომაგებს საინტერესო პროდუქტი და კონცეფცია წარმოუდგინა.
პროექტი “WWF”-ისთვის შეიქმნა. მიუხედავად იმისა, რომ ათასობით ეკოლოგიურად სუფთა შეფუთვა არსებობს და ბევრმა კომპანიამ პოლიეთილენზე უარი თქვა, “Leo Burnett”-ს ეს პროექტი თავისი კონცეფციით მაინც განსაკუთრებულია. საქმე მხოლოდ ეკოლოგიურად სუფთა შეფუთვაში არაა, საქმე სხვადასხვა ხილის და ციტრუსის თვისებებშია, რომელიც შეიძლება საყოფაცხოვრებო საქმიანობაში გამოიყენოთ და უარი უთხრათ ქიმიას.
“WWF”-მა კამპანია “Just”-ის მასშტაბური ფორმა მისცა. პროდუქტთან ერთად გარე რეკლამა და ვიდეო ინსტრუქციები წარმოადგინა, რომელიც პროდუქტების ახალ ფუნქციას გვიჩვენებს.
https://youtu.be/lpK111b8EWY
https://youtu.be/sgP1JTOBKJQ
https://youtu.be/_OiMCGf8fEA
https://youtu.be/ejbhu5wAI9w