in

ღვინის ვიზუალური ბრენდინგი, რომელიც ვარდის, ვაზის, ხილისა და გაზაფხულის სურნელის ინსპირაციით შეიქმნა 

როგორი უნდა იყოს ღვინის ვიზუალური ბრენდინგი, ან რის შესაძლებლობებს იძლევა ღვინო, როგორც პროდუქტი, მისი შეფუთვისას?! ახლა გრაფიკული დიზაინერის Ximena Ureta-ს (სანტიაგო – ჩილე) ნამუშევარს გაგაცნობთ, რომელიც მან ლათინო-ამერიკული Concha y Toro-სთვის შექმნა.

„Concha y Toro-ს ამ შეფუთვის ინსპირაცია ვარდის და მისი ფურცლების სინაზე და სურნელება იყო. ასევე – გაზაფხული, მისი ფერების სისუფთავით, ისეთი ხილის სათუთი ნოტები, როგორებიცაა გრეიფრუტი, ბროწეული და ნესვი. ასევე – ვაზი და მისი ფოთლები. ზოგადად ბუნება. ის სიმშვიდეც, რომლითაც საღამოობით ღრუბლები და ზღვა იმოსება“. 

როგორი შეფუთვა შეიქმნა ასეთი ინსპირაციით Concha y Toro-ს Rosé-სთვის, თავად შეგიძლიათ ნახოთ და შეაფასოთ.

 

Credits: 

Design: Ximena Ureta
Location: Chile
Project Type: Produced
Client: Concha y Toro
Photographer: Diestro.Studio
Producer: Juan Rojas
Product Launch Location: Global
Packaging Contents: Wine
Packaging Substrate / Materials: Paper
Printing Process: Digital Offset

ორიგინალური შეფუთვა და წარწერა “STAY COVID FREE“

JTI საქართველოში საუკეთესო დამსაქმებელია