in

Yahoo-მ ლოგო განაახლა და ამით თავისი არსებობა შეგვახსენა

ნამდვილად, Yahoo, დღესდღეობით, პოპულარული კომპანია აღარ არის. თუმცა კი, სანამ ის, ჯერ კიდევ, არსებობს, თამაშგარე მდგომარეობაში ყოფნა არ სურს. სწორედ ამიტომ, დღეს, კომპანია მის არსებობას ახალი ლოგოთი გვახსენებს, რომლითაც, ფაქტობრივად, ყვირის: „ჩვენ კვლავაც ვარსებობთ!“

BOG
BOG

ახალი ლოგო Pentagram-ის მიერაა შექმნილი და ესაა Yahoo-ს ლოგოს პირველი რედიზაინი 2013 წლის შემდეგ. არსებობს ვარაუდი, რომ კომპანია, ახალი ვიზუალური იდენტობით, ძველისგან გაქცევას ცდილობს.

ადრეულ 2010-იან წლებში, ახალმა CEO-მ კომპანიის განახლება სცადა Tumblr-ისა და Flickr-ის შემოერთებით, თუმცა მეიერის ცვლილებებმა კომპანია მაინც ვერ დაიცვა. Tumblr-სა და Flickr-ს, ამჟამად, სხვა მფლობელები ჰყავს და Yahoo, თავის მხრივ, Verizon-ს ეკუთვნის.

ახალ ლოგოსთან ერთად, Yahoo-მ Yahoo Mail-ის აპლიკაციის ახალი ვერსიაც გამოუშვა. ელექტრონულ ფოსტას აქვს „სურსათის ხედის“ ფუნქცია, რაც ნიშნავს ახლომდებარე სასურსათო მაღაზიაში არსებული ფასდაკლებების აღმოჩენას.

თბილისი MANHATTAN SHORT-ს – ფილმების პირველ გლობალურ ფესტივალს უმასპინძლებს!

საჩუქრად ავტომობილი ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულ გაყიდვების ლიდერს – AVON-ის საზეიმო ღონისძიება