17 აპრილს, კანის ახალგაზრდული ფესტივალისთვის შესარჩევი ლოკალური კონკურსი გაიმართა. კატეგორია – Cyber.
კონკურსში მონაწილეობას სარეკლამო სააგენტოები იღებდნენ, საერთო ჯამში 20 გუნდი. დავალების მიხედვით მონაწილეებს უნდა დაეგეგმათ კამპანია, საქართველოში ფოტოტურისტებს მოიწვევდნენ:
გუნდები და მათი ნამუშევრის ნომრები:
საუკეთესო სამეული 22 აპრილს გამოვლინდა, პირველი ადგილის მფლობელი ივნისში კანში გაემგზავრება და საქართველოს სახელით იასპარეზებს! შედეგები:
ჟიური:
შეგახსენებთ, საქართველოში წელს კანის ახალგაზრდული ფესტივალი ოთხ კატეგორიაში ჩატარდა. 9 აპრილი – ბეჭდური რეკლამა, 10 აპრილი – ახალგაზრდა მარკეტერები, 16 აპრილი – დიზაინი, 17 აპრილი – ციფრული კამპანიის დაგეგმვა. ღონისძიების ორგანიზატორია კანის ლომების ქართული წარმომადგენლობა, ღონისძიების გენერალური მხარდამჭერი საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტო, ღონისძიების ოფიციალური მასპინძელია ტექნოპარკი.