in

თებერვლის თვის “Youtube”-ის ვირუსული რეკლამები.

მთელი თებერვალი “Youtube”-ის ყველაზე პოპულარულ სარეკლამო ვიდეორგოლებს “სუპერ თასზე” განთავსებული ვიდეოები წარმოადგენდა.

მონაცემები “Coogle”-ის მიერ არის წარმოდგენილი და მათი მიხედვით “სუპერ თასზე” “Hyundai”-ს გაუმართლა და ყველაზე დიდი ყურადღება მას ერგო.

ნახეთ და შეაფასეთ როგორი რეკლამები მოხვდა 2016 წლის სუპერთასზე და რომელ რეკლამებს ჰყავს ყველაზე მეტი მნახველი.

10.  Heinz Ketchup “Wiener Stampede” – 6,5 მილიონი მნახველი.

http://youtu.be/aNN9nL2vppM

 

9.  Honda Ridgeline “A New Truck to Love” 7,6 მილიონი მნახველი

http://youtu.be/kTaCT8ZmdJA

 

8.  T-Mobile “Drop The Balls” – 9,8 მილიონი მნახველი

https://www.youtube.com/watch?v=eI8YZdejPKg

 

7.  Skittles “The Portrait” – 10,6 მილიონი მნახველი

http://youtu.be/21ivbtgqJkg

 

6.  Hyundai “Ryanville” – 11,4 მილიონი მნახველი

 

5.  Snickers “Marilyn” – 11,4 მილიონი მნახველი

http://youtu.be/WhfntLl6xx0

 

4.  Bud Light “The Bud Light Party” – 13,9 მილიონი მნახველი

http://youtu.be/JohgwbpQuy8

 

3.  Hyundai “First Date” – 15 მილიონი მნახველი

 

2.  Mtn Dew Kickstart “Puppymonkeybaby” – 22,7 მილიონი მნახველი

http://youtu.be/ql7uY36-LwA

 

1 Hyundai “The Chase”- 26 მილიონი მნახველი

 

 

 

 

 

 

 

ქუჩის მუსიკოსებისთვის შექმნილი ლეიბლი – “Sound of Change”

“Game of Thrones”-ის გმირები ლტოლვილთა დახმარებას ითხოვენ