Marks & Spencer – მა ციფრული მარკეტინული სტრატეგიის ნამდვილი ყვავილობა მოაწყო. დედის დღისადმი მიძღვნილი სარეკლამო შეტობინების გავრცელება QR კოდის ყვავილოვანი ქანდაკებით მოახერხა.
მსოფლიოში პირველი ყვავილოვანი QR კოდის დასამზაებლად 1000-მდე ორქიდეა და ვარდი გამოიყენეს. მისი სიმაღლე 5 მეტრია, ხოლო სიგანე 3 მეტრი. მის შესაქმნელად დაალოებით 179 საათი დაიხარჯა. “ხელოვნების” ნიმუში სავაჭრო ცენტრ “ვესტფილდშია” განთავსებული. (ლონდონი)
კოდის სკანირების შემდეგ მომხმარებელს საშუალება ეძლევა მობილურით შეუკვეთოს ყვავილების თაიგული და ამასთანავე ავტომატურად ჩაერთოს გათამაშებაში: მოიგოს ყვავილების მთელი წლის მარაგი საკუთარი დედისათვის.
ნახეთ ვიდეო:
http://www.youtube.com/watch?v=XKuy8iUN8eY&feature=youtu.be
ავტორი: მაკა ყუფარაძე