კვების ინდუსტრიის მარკეტინგი ხშირად ერთ-ერთი ყველაზე კრეატიულია ხოლმე. მათმა მწარმოებლებმა ზუსტად იციან, რომ მსოფლიოში უამრავი გურმანია და ისიც იციან, როგორ დაიპყრონ მათი გულები. ისინი ისე ფუთავენ თავიანთ პროდუქტს, რომ მომხმარებელს მადა აღუძრან და მას ნერწყვი მოადგეს. როდესაც ბრენდი ამას გრძნობს და გვითრევს, ჩვენ მას ნდობით ვპასუხობთ.
და მაინც როგორ გამოიყურება კარგი food კამპანია? ამ სტატიაში მაგალითებს გაჩვენებთ.
Dunkin’ Donuts – Drive Thru’ Starring Ben
ამ რეკლამისთვის Dunkin’ Donuts-მა თავისი კლასიკური სლოგანი „America runs on Dunkin” ცნობილ მსახიობთან, ბენ აფლეკთან დააკავშირა, რომელსაც ავტოკაფეს ფანჯარასთან დააყენა და მომხმარებელს საშუალება მისცა, დილის ყავა ჰოლივუდის ვარსკვლავთან ერთად დალიოს.
OREO – Super Mario Limited Edition
OREO-მ იცის, რომ ნოსტალგია ერთ-ერთი იმათგან, რაც ყველაზე კარგად იყიდება, ამიტომ მან შემოგვთავაზა მხიარული რეკლამა, რომელიც ორეოს ორცხობილებს ცნობილი თამაშის, სუპერმარიოს სამყაროში აქცევს. საყვარელი თამაშის პოპულარულ საჭმელთან შერწყმით OREO-მ აღფრთოვანება გამოიწვია სხვადასხვა თაობაში.
Skittles – Spooky Szn
ფერადი საღეჭი კანფეტების ბრენდმა კარგად გამოიყენა ჰელოუინის თემატიკა, რადგან ამ დღესასწაულზე ტკბილეული ყოველთვის მთავარი თემაა. ეს არის ე.წ. სეზონური მარკეტინგის საუკეთესო მაგალითი, როდესაც ბრენდი ყველასთვის საყვარელ და ტრადიციულ ღონისძიებას თავის პროდუქტს უხამებს და სწორ დროსაც არჩევს კრეატიული კამპანიის დასაგეგმად.
Heinz – It Has to Be Heinz
ამ მოკლე, მაგრამ ეფექტურ რეკლამაში Heinz სიმარტივის ხელოვნებას გვიჩვენებს. ფოტოგრაფებთან მოკლე ინტერვიუების საშუალებით, რეკლამა ცხადყოფს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ სხვა ინგრედიენტები შეიძლება ყალბი იყოს, კეტჩუპი ყოველთვის არის Heinz. მკაფიო მესიჯი ზედმეტი ფუფუნების საგნების გარეშე არის ის, რაც ამ ვიდეოს ამ სიაში ყოფნის ღირსად აქცევს.
Burger King- Whopper Detour
“Whopper Detour” შესანიშნავი მაგალითია Burger King-ის თამამი და კონკურენტული გადაწყვეტილებებისა. აპლიკაციაში ჩნდება შეთავაზება, რომელიც მომხმარებელს მოუწოდებს, ესტუმროს უახლოეს ფილიალს და მიიღოს ფასდაკლება Whopper-ზე.
ამ ჭკვიანურმა ტრიუკმა გაზარდა შეკვეთების რიცხვი და რამდენიმე დღეში 1 მილიონზე მეტი აპლიკაცია ჩამოიტვირთა, რაც ძალიან კარგი შედეგია კამპანიისთვის.
KFC – ChickenStock
ბრენდი წააწყდა შემთხვევებს, როდესაც მის სურათებს უუფლებოდ იყენებდნენ სხვა კომპანიები, ამიტომ გადაწყვიტა, იუმორით გამოხმაურებოდა ამ ფაქტს. საპასუხო ბრძოლის ნაცვლად, KFC-მ შექმნა ვებსაიტი, რომელიც გთავაზობთ მისი საკვების უფასო, მაღალი ხარისხის სურათებს, რითაც, ფაქტობრივად, საავტორო უფლებებსაც იცავს.
McDonald’s – Can I Get Uhhhhhhhhhhhh
Super Bowl-ის მიმდინარეობისას გამოსული ეს რეკლამა ერთ-ერთი ყველაზე სახალისო და პერსონალური იყო, რომელმაც ბევრი მომხმარებლის პირადი გამოცდილება გააცოცხლა. ყველას გვქონია მომენტი, როდესაც ვუკვეთავს მაკდონალდსის საკვებს და ვამბობთ: „ააამ”. ეს არის პაუზა, რომელიც შეკვეთის მოსაფიქრებლად გვჭირდება. ბრენდს ეს არ გამორჩენია და სახალისო ვიდეორგოლი შექმნა, რომელმაც ყველას ღიმილი მოჰგვარა.
Cornetto – Love Stories: Two Sides
კორნეტოს კამპანია „ორი მხარე” რომანტიკულ სამყაროში გადადის მოკლე ფილმით, რომელიც მოგვითხრობს გულწრფელ სასიყვარულო ისტორიას. სურსათის მარკეტინგის კამპანიის ეს მაგალითი გვიჩვენებს კორნეტოს იდენტობას, როგორც სიყვარულისა და განსაკუთრებული მომენტების სიმბოლოს, რომელიც მაყურებელს იზიდავს ემოციებით და არა უბრალოდ პროდუქტით.
ეს არის კამპანიების მაგალითები, რომლებიც ყოველთვის იპყრობს ყურადღებას, აღძრავს მადას მომხმარებელში და ტოვებს საკუთარ კვალს.