in

საოჯახო სასტუმრო “ზე ბოლთას” ბრენდინგი – ტერაბანკის პროექტი ქალი მეწარმეებისთვის

ეს ნინო კირვალიძეა. რაჭის სააგარაკე სახლის საოჯახო სასტუმროდ ქცევა ერთი წლის წინ გადაწყვიტა, მეუღლესთან ერთად. წინაპრები ამ ადგილს “ზე ბოლთას” ეძახდნენ და სახელიც სწორედ ამის გამო შეარქვეს. ტერაბანკმა გადაწყვიტა, დახმარებოდა მას ბიზნესის პოპულარიზაციაში და რაკი, მცირე მეწარმეები ბრენდის შექმნასა და მის განვითარებას ხშირად ვერ ახერხებენ, სწორედ ბრენდინგის მიმართულებით გადაწყვიტა ამ საქმის ხელშეწყობა. შეიქმნა “ზე ბოლთას” ვიზუალური იდენტობა, ლოგო, სიმბოლო და ბრენდის ფერები. გაიცანით “ზე ბოლთას” საოჯახო სასტუმრო სახლი, ახლა უკვე ახალი ბრენდინგით.

 

„ბარამბო“ ისრაელში ექსპორტზე გავიდა 

#სადანროგორ: ღონისძიებები 6-8 მარტი